piątek, 1 czerwca 2012

Dzień dziecka :)


DZIEŃ DZIECKA

Hej hej dzisiaj mamy dzień dziecka czyli 1 czerwca... Mam nadzieje ze wszystkie dzieci które patrza na mojego bloga dostały prezenty :)

Wszystkim dzieciom nawet sobie chcialabym zlożyć życzenia :)
Samych pogodnych dni, spokojnych.
Dobrych ocenek na 2 semestr ;)
I ogolnie wszystkiego co wam sie tylko wymarzy :P

Dzisiaj taki wpisik na spontanie :)
ogólnie napisze wam jak wygladał dzień moich papużek :)

8:00 – odkrywam je wiadomo czas wstać :)
zaczyna sie świergolenie, otwieram okna (W oknach mam siatke z oczkami 13 mm x 13 mm
wiec spokojnie papużki nie uciekną)
otwieram klatki papużki uciekają zaraz lecą do okna I nasłuchują dzwięki natury :)
wymieniam im wodę, karmę podaje warzywka I owoce
papużki cały czas latają :)
Ja przemykam co chwile po pokoju :)
I tak mijają godziny :)
papużki siedzą na ptasim drzewku (dziwnie to ptasie drzewko wygląda no ale siedza na nim)
latają I jedzą I siedzą na chwile w klatce :P I wszędzie wchodzą I wspinają sie po sznurkach ( I takie zoo mi z pokoju robią)... Ale dla właściciela to jest uciecha, że jego ukochane zwierzątko jest szczęśliwe :)

Ogółem o 16 zamknęłam papużki I zaczełam pisać dla was ten wpis
wiec papużki teraz odpoczywają ( sa bardzo zmęczone rozmowami z innymi latającymi dzikimi ptakami)...

Mam nadzieje, że ten długi wpisik was nie zanudził ; )))

Jeszcze raz dzieciaki wszystkiego naj :P

Pozdrawiam Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz