czwartek, 21 czerwca 2012

♥ ♥ WAKACJE ♥ ♥


 ♥♥  Za niedługo  wyczekiwany przez nas czas 

czyli wakacje  :DD <hura>

Z góry chciałam was przeprosić, że nie ma tak często wpisów

ale to wszystko dlatego :)

iż się przygotowuję do komersu ;)

w ogólnie sobie zaliczam na wyższe ocenki :)


We wakacje będę miała więcej czasu by dla was notki tworzyć :p

a żeby was tak nie zaniedbać :p

postanowiłam napisać :)


Zakończenie roku mam 29.czerwca 2012  z czego jestem 

zadowolona

Chociaż chciałabym by było wcześniej :p 

Np : JUTRO ! : ooo 



O PAPUŻKACH : 

papużki czują sie super , są zdrowe , energiczne i wogóle mam 

radoche ze ich posiadam ;pp


Na koniec chciałabym powiedzieć ze serdecznie dziękuje za 

wszystkie wyświetlenia tego bloga :)

Czekam na 1000 i będzie konkurs z prawdziwymi nagrodami :D



POZDRAWIAM KASIA 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz