piątek, 6 lipca 2012

Poznajcie Dyzia ; D


Hej hej ten wpis jest poświęcony

papużce falistej o imieniu Dyzio ; )

Jest to papużka Patrycji,

którą serdecznie pozdrawiam ; )

Patrycja napisała mi kilka słów o swoim pupilku które

 możecie przeczytać tutaj :


Ma na imię Dyzio, mam go już miesiąc i 10 dni

(kupiłam go 26.05.2012r).

Jest bardzo żywy, ciągle ,,ćwierka" skacze po żerdkach, 

lubi  bawić się dzwoneczkiem, i skubać spleciony w 

warkoczyk sznurek wyciąga poszczególne sznureczki jak 

spagetti a potem ,,wypluwa" je na ziemię.Wygląda to dość 

komicznie XD. Lubi latać po pokoju i nigdy nie chce wrócić do 

klatki.Podczas lotów uwielbia siadać na szafie i obserwować 

mnie jak chodzę po pokoju, a czasem ją jeść (bardziej 

skubać).Lubi jak chyba każda papużka proso senegalskie w 3 

dni potrafi zostawić tylko łupinki. (uwielbia je) lubi zwykłą 

karmę dla ptaków, jest strasznym głodomorem.Zasmakował 

w kapuście i jabłuszku.Jeszcze będę go ,,dokarmiała" różnymi 

smakołykami.Z chęcią je sepię i wapno :). Ostatni sprawił mi 

wielką radochę, podczas 1 lotu (nie jest jeszcze oswojony, ale 

już odrobinę jest) usiadł mi kilka razy na ręku, dał się 

dotknąć,

w klatce również na to pozwala.

Jest bardzo kochany stworzonkiem, lubi brać,,kąpiele" 

słoneczne i przebywać na dworze :)








A oto kilka zdjęć Dyzia ( Piękny paputek <33)


Serdecznie dziękuje Patrycji za napisanie tego :) Mam nadzieje, że jeszcze 

kiedyś napisze nam czy Dyzio się oswoił :D


Wy również możecie nam przedstawić swoje papużki :) Piszcie na emaila : Falista15@wp.pl

1 komentarz: