niedziela, 8 lipca 2012

Zieleninki uwielbiane przez moje papugi :)


Kolejny dzisiejszy wpis będzie poświecony zieleninką które ja podaje moim papugą :)

Ogólnie zielenin jest wiele ja podaje tylko pare o których dzisiaj wam troszke napisze ...

Moje papugi jedzą tylko te zieleniny które lubia :DD
Chociaż tych zielenin jest bardzo duzo to one maja swoje ulubione
a miedzy innymi :

Krwawnik
Mniszek lekarski
Liście buraka
Moje papugi własnie te zieleninki uwielbiaja , co nie znaczy ze nie dostaja tez innych zielenin, niestety skutek podawania innych zieleninek jest taki iż wszystko zostaje nienaruszone I gnije :(


Pierwsze napisze wam o krwawniku :P

Krwawnik pospolity to gatunek byliny z rodziny astrowatych.
I zapewne bardzo lubiany przez nasze papużki :)

przechodząc dalej to

Mniszek lekarski – Tutaj trzeba uważac by nie pomylic mniszka lekarskiego z trującym mleczem !!
Mniszek lekarski jest uwielbiany przez bardzo wielką grupe papużek
Podajemy go 3-4 razy w tygodniu ;)


Tak wygląda mniszek lekarski 
Dalej :
Liście buraka – duzo chyba pisac nie bede ;)
Sadzony w ogódku :)
Zbieramy liście I podajemy papugą ;D



Mam nadzieje ze was nie zanudziłam...


Pozdrawiam Kasia ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz