niedziela, 27 maja 2012

Facebook i inne wieści : DD

Hej hej : ooo Serdecznie zapraszam do przeczytania tej notki :)




Jest wiele funpagów na facebooku ; )  
 O papugach falistych ;) 
 A ja postanowiłam założyć swojego :) 


i serdecznie zachęcić  do polubienia :)


http://www.facebook.com/pages/Papu%C5%BCki-Faliste/246913748741502

Like like like :DDD


Mam nadzieje ze bedzie wiele like ; ooo  






NOWOŚCI NA BLOGU I NIE TYLKO :



  1. Chciałabym założyć nowe forum... W komentarzach piszcie   czy  założyć czy nie :)
  2. Wpisy nie bedą się pojawiac tak często ponieważ mam wiele zajęć domowych ale i nie tylko :) 
  3.  Pojawią się zdjęcia : ))) (Jeżeli ktoś chce by jego papużka falista została tutaj zamieszczona na moim blogu  prosze o przesłanie mi na adres email  falista15@wp.pl  zdjęcie swojego pupila oraz jego krótki opis : Jak ma na imie ; ) jaki ma charakterek ; oo  co lubi jeść ;) Również  na ten adres mozna kierowac swoje pytania do mnie na temat papug ) 
Serdecznie zapraszam na facebooka  
oraz  do wysyłania  e-maili ; )) 



Pozdrawiam Kasia

1 komentarz: