niedziela, 27 maja 2012

Pyszności


Hej hej znowu :)
W tym wpisie chce wam pokazac pyszne jedzonko moich paputkow które przed chwilką im zamiosłam I znikło w 5 sekunddd :D








Co potrzeba do przyrządzenia tego ?

  • 6 liści mlecza ( na parke 2 liście mlecza )
  • Jabłko
  • Krwawnik ( około 8-10  listków)
  • truskawka ( ja mam z własnego ogrodu)

Jabłko trzemy na tarce
truskawke kroimy

w mlecz zawijamy troche startego jabłka, I przez to mamy takie kotleciki zawijane :DDD

obok daje troche jabłka.

Krwawnik rwię I posypuję ; )
Resztę krwawnika ukladam z boku na krwawnik daję kawałki truskawek...

3 komentarze:

  1. Cześć :) Właśnie zamierzam sobie kupić papużkę falistą, albo dwie. Szukałam przez tydzień różnych wiadomości na ich temat, ale znajdywałam tylko nimfy, zeberki i czasem faliste, ale tyle było tych wiadomości, że można tylko wiedzieć jak się nazywają ;) ALE... kiedy weszłam na twój bloog to przyszykowałam sobie zeszyt i zaczęłam zapisywać najważniejsze rzeczy. Dzięki, że odmieniłaś/eś moje życie! A co do sałatki - wygląda pyyyysznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi milo :) Chodziło mi własnie o to by przyswoić nowym hodowcą temat papug falistych :) Mam nadzieje że przydadzą się wpisy :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne danie dla naszych ulubieńców, Musze moim takie cos zrobić :) dzięki za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń