sobota, 19 maja 2012

Na spontanie ; ))


Dzisiaj słoneczny piękny dzień postanowiłam dac paputki na balkon :)
Wyćwiekrały sie za wszystkie czasy ; DD
Na podwórku w ogrodzie nazbierałam krwawnika , w lesie narwałam gałązek I dałam im do klatek ... Ucieszone zaraz zaczeły testowac nowe gałązki , obgryzać rozwalac ogolnie plac zabaw : DDD



Co pojawi sie jeszcze na blogu :

Nie myślcie ze was zaniedbam :)
Mam bardzo wiele pracy, szkołe, itd ; ))
Natomiast blog jest na pierwszym miejscu :D

na blogu pojawią sie artukuły dotyczące falek :)

AAA Dla milośników kanarków tez sie cos znajdzie :)
Postanowilam przybliżyc wam troszke temat o kanarkach :)
Nie posiadam ich natomiast miałam kiedys : pppp


Bardzo prosze o komentarze :)
oraz w komentarzach zamieszczajcie wpisy co byscie chcieli bym jeszcze dodała :)

Mój blog ma juz ponad 100 wyświetleń !! <HURAAA>


Pozdrawiam Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz