piątek, 27 kwietnia 2012

O mnie ; )

Nie jest to mój pierwszy blog. Natomiast jest to Kontynuacja a raczej przeniesienie mojego starego bloga...

Historia Bloga :

Natchnienie na założenie bloga dostałam po 2 miesiącach od kiedy kupiłam moją pierwszą papużkę...
Chciałam młodym hodowcą uświadomić jak  wyglada opieka nad ptaszkiem ; )
Mam nadzieje ze ten blog pomoże wielu z was ... Mam nadzieje ze wpisy będą się podobać...

Pierwsza papużka :

Ronnie - (imię wzięło się od filmu <The Last Song- Ostatnia piosenka>)
Ronnie jest z nami juz bardzo długo kupiłam ją 23 czerwca 2011  roku...

Druga papużka :

Kubuś - Kubuś był kupiony jako drugi ( imie wzięło się oddddd : Misia z bajki ; D )
nie pamiętam od kiedy kubuś jest z nami ale bodajże od wakacji ; D

Kolejna parka -

Parka to Maja i Wiluś -  (imiona wymyślił mój brat : D miało być Julka ( serial w TVN)
Moje dwa uhuhańce <3  Wiluś i maja od początku wskakują wszystkim na rękę nie ma z nimi żadnego problemu ; D są przeee urocze i prze kochane <3

Kolejna parka :

Riki i Alan - dwa zbóje, Riki  (nie wiem skąd to imie - bodajże  z bajki H2O wystarczy kropla)
aaa Alan( niech zostanie moją słodką tajemnicą (got to Dance : Alan jakiś tam) ; D




Razem papużek mam 6 ;D
i w tym roku chce dokupić jeszcze 4 :)


Mam nadzieje ze ten blog będzie bardzo fajny ii pomocny :)


Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz